Welcome To My Guest..

Saturday 29 October 2011

Friendly Futsal Jusco Ayer Keroh Vs BLM Melaka


Player Hebat ni
Perut dah semakin boroi berat dah semakin bertambah..sekian lama tidak bersukan tiba-tiba ada plak friendly main futsal bersama geng jusco ayer keroh….time tulah admin and ahli BFM yang lain sibuk mengfitkan badan semula…

Inilah kali pertama BFM terlibat dalam arena sukan selain daripada bowling...Bertempat di Sport Planet Cheng telah dijadikan tempat bertarung di antara BLM dan Jusco. Walaupun sekian lama BFM tidak bersukan namun BFM tetap memberi saingan yang hebat ketika menentang dengan pihak lawan. Berbekalkan 2 Penjaga Gol hebat iaitu Fadzly bekas goalkeeper Arsenal dan juga Remy bekas goal keeper Liverpool telah menunjukan aksi yang menarik ketika perlawanan itu..

Sebahagian Penyokong
Tidak kurang hebatnya yang telah ditonjolkan oleh pemain-pemain simpanan dari pasukan BFM..Tambahan pula dapat sokongan padu dari peyorak-penyorak ahli BFM sendiri yang hadir memberi sokongan.
Namun kalah dan menang itu tidak penting akan tetapi semangat utk berusaha mencapai kemenangan itu amat berpuashati..dan akhir BFM menjuarai perlawanan itu..

Goalkeeper Hebat..haha
Terima Kasih dan sekalung tahniah kepada permain-permain dari pasukan BFM sendiri yang telah berhempas pulas utk kemenangan itu...dan terimas kasih pada yang hadir utk memberi sokongan...



Lepas buang Lemak kita tambah lemak

No comments:

Post a Comment